Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové procesy ve stavebnictví
Dohnálek, Petr ; Jégl, Adam (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je sledování a popis jednotlivých marketingových komunikačních nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení jejich současného stavu a navržení jeho optimalizace.
Marketingové procesy ve stavebnictví
Kratochvílová, Martina ; Koláček, Tomás (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Marketingové procesy ve stavebnictví se zabývá marketingovými procesy ve společnosti STAVBA krbů s.r.o. Součástí práce je analýza současné situace a návrh marketingového plánu. Obě tyto části vycházejí ze zpracovaného teoretického základu a jsou praktickou aplikací marketingových procesů ve stavebnictví. Při zpracování byl kladen důraz na maximalizaci pozitivního efektu při implementaci plánu a změn v marketingových procesech firmy.
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Vrána, Ivan ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato práce sleduje aplikaci marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu z hlediska investičního rozhodnutí. Výstupem této práce je aplikování vhodných marketingových analýz na konkrétním projektu a jejich důležitost v předinvestiční fázi.
Příprava a financování stavební zakázky v rámci jejího životního cyklu z pohledu zhotovitele
Žilinský, Lukáš ; Jančálek, Pavel (oponent) ; Kocourková, Gabriela (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá posouzením financování stavební zakázky z pohledu zhotovitele. V úvodu teoretické části je stručně charakterizován význam a současný stav stavebního trhu v České Republice. Následuje základní popis charakteristik stavebnictví a stavebního trhu a dále je pak popsán životní cyklu stavební zakázky. Hlavní pozornost teoretické části práce je věnována možným způsobům financování stavební zakázky z pohledu zhotovitele. Praktická část diplomové práce je rozdělena na dva příklady. V prvním příkladu je provedena analýza financování stavební zakázky z pohledu zhotovitele (stavební společnosti). V návaznosti na způsob financování podnikatelské činnosti dané stavební společnosti je provedena finanční analýza její kapitálové struktury s následným vyhodnocením výsledků. V druhém příkladu je poté zpracován průběh financování stavební zakázky formou forfaitingu, tzn. odkupu střednědobé pohledávky.
Vstup stavebního podniku na nový trh
Šuster, Richard ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti Realstav Čachtice s.r.o., která se zabývá realizací vnitřních a vnějších omítek, tepelněizolačních systémů, povrchových úprav fasád a potěrů. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout marketingovou strategii pro vstup společnosti na stavební trh České republiky.
Developerské ceny stavebních objektů
Muchová, Petra ; Ing.Jan Horalík (oponent) ; Marková, Leonora (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá developerskými cenami stavebních objektů. Součástí práce je zpracovat metodiku ocenění objektů podle etap životního cyklu, ve kterých developerská činnost probíhá. Objasnit rozdíl mezi stavebním a realitním trhem. V praktické části se zabývám popisem konkrétní nemovitosti a sestavením rozpočtu na základě projektové dokumentace. A nakonec sestavením prodejní ceny bytové jednotky a srovnání této ceny s realitním trhem.
Řízení subdodavatelů na stavební zakázce
Bellayová, Magdaléna ; Vaňková, Lucie (oponent) ; Kocourková, Gabriela (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na řízení subdodavatelů na stavební zakázce. Jsou definovány pojmy jako stavební zakázka, stavební trh, účastníci stavebního trhu, ceny ve stavebnictví, řízení stavebních zakázek. Následující část vyhodnocuje, jakým způsobem dochází k výběru subdodavatelů pro stavební zakázku a její řízení. Zkoumá připravenost stavební zakázky. V závěru práce je vyhodnocen postup výběru subdodavatelů na konkrétní stavební zakázku, jejich řízení a řízení samotné zakázky.
Marketing prodeje nemovitosti
Havránková, Jana ; Pěknic, Štěpán (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na „Marketing prodeje nemovitosti“ a zabývá se především dostupnosti informací, které jsou poskytovány zákazníkům. Dále novelou zákona o dani z převodu z nemovitostí, kdy nově přechází daňové břemeno na kupujícího, jak působí tato změna v zákoně na trh s nemovitostmi, na realitní kanceláře, prodávající či kupující. Následné řešení sporů či reklamací při nákupu/prodeji nemovitosti a analýzou času, který je potřeba ke schůzkám a k uzavření smlouvy prostřednictvím realitní kanceláře nebo bez její pomoci. Práce se skládá z části teoretické a praktické. V první části jsou převážně specifikovány základní pojmy související s marketingem, v druhé části je aplikován marketingový výzkum v praxi. V závěru jsou popsány návrhy a případná doporučení ke zlepšení.
Sledování efektivity prostředků na marketing podniku
Havránková, Jana ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na téma „Sledování efektivity prostředků na marketing podniku“ v níž bude provedena analýza dvou konkrétních firem a jejich marketingových aktivit. Dále budou vymezeny marketingové nástroje ve firmách. Po provedení analýzy budou veškeré marketingové aktivity firem zhodnoceny a následně na ně proveden marketingový plán a jeho rozpočet a zhodnoceny vložené náklady. Práce se skládá z části teoretické a praktické. V první části jsou specifikovány pojmy související s marketingem, v druhé části je provedena marketingová analýza a následně proveden marketingový plán. V závěru je popsáno zhodnocení vložených nákladů, návrhy a případná doporučení ke zlepšení.
Marketingové nástroje při krizovém řízení stavebního podniku
Dvořáčková, Andrea ; Jaroš, David (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce ,,Marketingové nástroje pro krizové řízení stavebního podniku“ je rozbor marketingových nástrojů a koncepcí ve stavebním podniku a následně jejich aplikace v krizovém řízení stavebního podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.